logo

 

rssfacebook twitter mail

Свяжитесь с нами     

Як подати звернення до Держфінмоніторингу?

Мінфін наказом від 22.04.2016 р № 455 вніс зміни до Інструкції з розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у Державній службі фінансового моніторингу України.

Звернення може подати окрема особа (індивідуальне) або група осіб (колективне), воно може бути усним чи письмовим. Усне викладається на особистому прийомі або по телефону "гарячої лінії" та записується (реєструється) посадовою особою. А письмове надсилається поштою, передається до Держфінмоніторингу особисто або через уповноважену особу, а також через Інтернет (з дистанційним управлінням звернення).

У зверненні має бути зазначено ПІБ, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також зазначається електронна пошта або відомості про інші засобах зв'язку із заявником. Не потрібно застосування електронного цифрового підпису при відправці електронного звернення.

Звернення, оформлене без дотримання вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через 10 днів з дня його надходження. Звернення громадян, що мають пільги розглядаються в першу чергу.

Звернення, що надійшли в неробочі дні та час, приймаються і реєструються на наступний робочий день.

Після закінчення встановлених строків зберігання звернення громадян і документи щодо їх розгляду підлягають знищенню.

 

 

 

Добавить комментарий

Защитный код
Обновить

Як подати звернення до Держфінмоніторингу?

Мінфін наказом від 22.04.2016 р № 455 вніс зміни до Інструкції з розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у Державній службі фінансового моніторингу України.

Звернення може подати окрема особа (індивідуальне) або група осіб (колективне), воно може бути усним чи письмовим. Усне викладається на особистому прийомі або по телефону "гарячої лінії" та записується (реєструється) посадовою особою. А письмове надсилається поштою, передається до Держфінмоніторингу особисто або через уповноважену особу, а також через Інтернет (з дистанційним управлінням звернення).

У зверненні має бути зазначено ПІБ, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також зазначається електронна пошта або відомості про інші засобах зв'язку із заявником. Не потрібно застосування електронного цифрового підпису при відправці електронного звернення.

Звернення, оформлене без дотримання вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через 10 днів з дня його надходження. Звернення громадян, що мають пільги розглядаються в першу чергу.

Звернення, що надійшли в неробочі дні та час, приймаються і реєструються на наступний робочий день.

Після закінчення встановлених строків зберігання звернення громадян і документи щодо їх розгляду підлягають знищенню.

 

 

 

Добавить комментарий

Защитный код
Обновить


15.07.2018
09.07.2018
06.07.2018
28.05.2018
29.03.2018
29.01.2018
07.01.2018
06.01.2018
03.01.2018
17.12.2017
08.12.2017
03.12.2017