logo

 

rssfacebook twitter mail

Свяжитесь с нами     

Печати по-новому

С 01.11.2014 использовать печати в деятельности предприятий не обязательно.

Для тех, кто не знает как быть, интересно письмо НБУ от 11.12.2014 р. N 25-110/74213.

Цитата:

Враховуючи те, що юридична особа самостійно визначає порядок організації своєї діяльності, при вирішенні питання подальшого використання нею печатки в процесі банківського обслуговування, банку слід керуватися її установчим документом (статутом, засновницьким договором, установчим актом, положенням), що є основним документом, який регулює діяльність юридичної особи.

Якщо в установчих документах юридичної особи зазначено про наявність печатки, то вона повинна використовуватися у всіх правочинах юридичної особи, в тому числі і у договірних відносинах з банком та при розпорядженні рахунком і підписуванні розрахункових документів.
Відповідно, якщо юридична особа в процесі своєї діяльності не має бажання надалі використовувати печатку, вона має право відмовитися від неї шляхом внесення відповідних змін до установчих документів та повідомити про це банк із наданням підтверджуючих документів, які зберігатимуться у справі з юридичного оформлення рахунку.
Звертаємо також увагу, що згідно із нормами Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 N 22, банк перевіряє реквізити розрахункових документів клієнта на підставі відомостей заявлених клієнтом у картці із зразками підписів та відбитка печатки.
Тому у випадку відмови юридичної особи від використання печатки у своїй діяльності вона має внести зміни до установчого документу та надати банку нову картку без зразка відбитка печатки, засвідчену в установленому порядку.

Внимание!!!

17 апреля 2015 года Нацбанк внес изменения в Инструкцию о порядке открытия, использования и закрытия счетов в национальной и иностранной валютах (постановление НБУ от 09.04.2015 №221).
Теперь банкам вменили в обязанности осуществлять проверку содержания учредительных документов юрлица на предмет использования печати. Если юрлицо использует печать, то образец оттиска вносится в карточку с образцами подписей.

 

 

Печати по-новому

С 01.11.2014 использовать печати в деятельности предприятий не обязательно.

Для тех, кто не знает как быть, интересно письмо НБУ от 11.12.2014 р. N 25-110/74213.

Цитата:

Враховуючи те, що юридична особа самостійно визначає порядок організації своєї діяльності, при вирішенні питання подальшого використання нею печатки в процесі банківського обслуговування, банку слід керуватися її установчим документом (статутом, засновницьким договором, установчим актом, положенням), що є основним документом, який регулює діяльність юридичної особи.

Якщо в установчих документах юридичної особи зазначено про наявність печатки, то вона повинна використовуватися у всіх правочинах юридичної особи, в тому числі і у договірних відносинах з банком та при розпорядженні рахунком і підписуванні розрахункових документів.
Відповідно, якщо юридична особа в процесі своєї діяльності не має бажання надалі використовувати печатку, вона має право відмовитися від неї шляхом внесення відповідних змін до установчих документів та повідомити про це банк із наданням підтверджуючих документів, які зберігатимуться у справі з юридичного оформлення рахунку.
Звертаємо також увагу, що згідно із нормами Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 N 22, банк перевіряє реквізити розрахункових документів клієнта на підставі відомостей заявлених клієнтом у картці із зразками підписів та відбитка печатки.
Тому у випадку відмови юридичної особи від використання печатки у своїй діяльності вона має внести зміни до установчого документу та надати банку нову картку без зразка відбитка печатки, засвідчену в установленому порядку.

Внимание!!!

17 апреля 2015 года Нацбанк внес изменения в Инструкцию о порядке открытия, использования и закрытия счетов в национальной и иностранной валютах (постановление НБУ от 09.04.2015 №221).
Теперь банкам вменили в обязанности осуществлять проверку содержания учредительных документов юрлица на предмет использования печати. Если юрлицо использует печать, то образец оттиска вносится в карточку с образцами подписей.

 

 


15.07.2018
09.07.2018
06.07.2018
28.05.2018
29.03.2018
29.01.2018
07.01.2018
06.01.2018
03.01.2018
17.12.2017
08.12.2017
03.12.2017